Forsiden

Medlemsfordeler

Øvrevoll Hesteeierforening arbeider for deg som hesteeier!

Foreningen er representert i

• Norsk Jockeyklubs styre
  • Løpskomiteen

Foreningen arrangerer/støtter følgende løp
  • Øvrevoll Hesteeierforenings Hoppeløp
  • Øvrevoll Hesteeierforenings Vandrepokal
  • Øvrevoll Hesteeierforenings Handicap
  • Klokkeserien for amatørryttere (5 løp)

Hinderhester
For å stimulere til at flere satser på hinderløp har styret derfor besluttet at for 2018 vil det bli utbetalt en debutantbonus på kr. 3 000 for hester, som er helt eller delvis eid av foreningens medlemmer, når de har debutert på hinder på Øvrevoll. Bonusen vil erstatte sjekkene.

Årets Tøffing
Foreningen arrangerer konkurransen Årets Tøffing der hesten som har flest hester bak seg gjennom hele sesongen og er eiet av medlem i foreningen utnevnes til Årets Tøffing. Vinneren mottar en gavesjekk på kr 10 000,- og det trekkes ytterligere to sjekker, hver på kr 5 000,- blant de fremste deltakerne i konkurransen. Deltakere er hester der én, eller flere registrerte hesteiere er medlemmer i foreningen og har innbetalt kontingenten senest 30. juni.

Foreningen premierer i følgende løp
Foreningen premierer seirende amatørrytter i Klokkeserien og deler ut seiersdekken i serien i samarbeid med NoARK.

Medlemsfordeler
Gratis program. Som medlem av Øvrevoll Hesteeierforening får du gratis program ved fremvisning av medlemspin.

Rabatt i Øvrevoll Hestesport. Som medlem av Øvrevoll Hesteeierforening får du 10 % rabatt ved kjøp i Øvrevoll Hestesport(gjelder ikke fôr og saler).

Foreningens øvrige aktiviteter
Foreningen arrangerer medlemsmøter, kurs, foredrag, og sammenkomster, gjerne i samarbeid med Norsk Jockeyklub, Øvrevoll Galopp, NoARK, NFFF og Øvrevoll trenerforening.

Øvrevoll
Hesteeierforening