Forsiden

Medlemsfordeler

Øvrevoll Hesteeierforening arbeider for deg som hesteeier!

Foreningen er representert i

• Norsk Jockeyklubs styre
  • Løpskomiteen

Foreningen arrangerer/støtter følgende løp
  • Øvrevoll Hesteeierforenings Hoppeløp
  • Øvrevoll Hesteeierforenings Vandrepokal
  • Øvrevoll Hesteeierforenings Handicap
  • Klokkeserien for amatørryttere (5 løp)

Hindersjekken
Hver gang hesten deltar i hekkeløp på Øvrevoll får den et lodd på to sjekker, hver på kr 5 000. Jo flere lodd, jo større sjanser for å vinne en av Hindersjekkene. Alle hester eiet av registrert hesteeier som er medlem i Øvrevoll Hesteeierforening og har betalt medlemskontingent når hesten starter deltar automatisk i konkurransen.

Årets Tøffing
Foreningen arrangerer konkurransen Årets Tøffing der hesten som har flest hester bak seg gjennom hele sesongen og er eiet av medlem i foreningen utnevnes til Årets Tøffing. Vinneren mottar en gavesjekk på kr 10 000,- og det trekkes ytterligere to sjekker, hver på kr 5 000,- blant de fremste deltakerne i konkurransen. Deltakere er hester der én, eller flere registrerte hesteiere er medlemmer i foreningen og har innbetalt kontingenten senest 30. juni.

Foreningen premierer i følgende løp
Foreningen premierer seirende amatørrytter i Klokkeserien og deler ut seiersdekken i serien i samarbeid med NoARK.

Medlesmfordeler
Gratis program. Som medlem av Øvrevoll Hesteeierforening får du gratis program ved fremvisning av medlemspin.

Rabatt i Øvrevoll Hestesport. Som medlem av Øvrevoll Hesteeierforening får du 10 % rabatt ved kjøp i Øvrevoll Hestesport(gjelder ikke fôr og saler).

Foreningens øvrige aktiviteter
Foreningen arrangerer medlemsmøter, kurs, foredrag, og sammenkomster, gjerne i samarbeid med Norsk Jockeyklub, Øvrevoll Galopp, NoARK, NFFF og Øvrevoll trenerforening.

Øvrevoll
Hesteeierforening