Medlemsfordeler

Øvrevoll Hesteeierforening arbeider for deg som hesteeier!

Foreningen er representert i

Foreningen arrangerer/støtter følgende løp

Hinderhester
For å stimulere til at flere satser på hinderløp har styret derfor besluttet at for 2020 vil det bli utbetalt en debutantbonus på kr. 2 500 for hester, som er helt eller delvis eid av foreningens medlemmer, når de har debutert på hinder på Øvrevoll. Bonusen vil erstatte sjekkene.

Årets Tøffing
Foreningen arrangerer konkurransen Årets Tøffing der hesten som har flest hester bak seg gjennom hele sesongen og er eiet av medlem i foreningen utnevnes til Årets Tøffing. Vinneren mottar en gavesjekk på kr 10 000,- og det trekkes ytterligere to sjekker, hver på kr 5 000,- blant de fremste deltakerne i konkurransen. Deltakere er hester der én, eller flere registrerte hesteiere er medlemmer i foreningen og har innbetalt kontingenten senest 30. juni.

Månedens Hesteeier
Fra mai til oktober trekker vi ut en vinner blant de av foreningens medlemmer som har hest til start den måneden og som har betalt kontingenten for 2020. Vinneren får en middag for to på Café Hygge. I november trekker vi ut en vinner blant alle våre medlemmer som har hatt hest til start i løpet av året.Vinneren får to billetter til Oscarfesten 2021. Sørg for at du er med i trekningen og meld deg inn på www.hesteeierforeningen.no

Foreningen premierer i følgende løp
Foreningen premierer seirende amatørrytter i Klokkeserien og deler ut seiersdekken i serien i samarbeid med NoARK.

Medlemsfordeler
Som medlem av Øvrevoll Hesteeierforening får rabatt på sesongkort inklusive gratis program.

Rabatt i Høymyr Hesteutstyr. Som medlem av Øvrevoll Hesteeierforening får du 10 % rabatt ved kjøp i Høymyr Hesteutstyr(gjelder ikke fôr og saler).

Foreningens øvrige aktiviteter
Foreningen arrangerer medlemsmøter, kurs, foredrag, og sammenkomster, gjerne i samarbeid med Norsk Jockeyklub, Øvrevoll Galopp, NoARK, NFFF og Øvrevoll trenerforening.