Medlemsfordeler

Øvrevoll Hesteeierforening arbeider for deg som hesteeier!

Foreningen er representert i

Foreningen arrangerer/støtter følgende løp

Årets Tøffing
Foreningen arrangerer konkurransen Årets Tøffing der hesten som har flest hester bak seg gjennom hele sesongen og er eiet av medlem i foreningen utnevnes til Årets Tøffing. Vinneren mottar en gavesjekk på kr 10 000,- og det trekkes ytterligere to sjekker, hver på kr 5 000,- blant de fremste deltakerne i konkurransen. Deltakere er hester der én, eller flere registrerte hesteiere er medlemmer i foreningen og har innbetalt kontingenten senest 30. juni.

Månedens Hesteeier
Fra mai til oktober trekker vi ut en vinner blant de av foreningens medlemmer som har hest til start den måneden og som har betalt kontingenten for 20224 Vinneren får en middag for to på Café Hygge. I november trekker vi ut en vinner blant alle våre medlemmer som har hatt hest til start i løpet av året. Vinneren får to billetter til Oscarfesten 2025. Sørg for at du er med i trekningen og meld deg inn på www.hesteeierforeningen.no

Foreningen premierer i følgende løp
Foreningen premierer seirende amatørrytter i Klokkeserien og deler ut seiersdekken i serien i samarbeid med NoARK.

Sesongkort
Som medlem av Øvrevoll Hesteeierforening får du sesongkort med fri adgang til løpene i 2024.

Rabatt i Høymyr Hesteutstyr
Som medlem av Øvrevoll Hesteeierforening får du 10 % rabatt ved kjøp i Høymyr Hesteutstyr(gjelder ikke fôr og saler).

Rabatt hos Dekkmesteren
Som medlem av Øvrevoll Hesteeierforening får du opptil 35 % rabatt på kjøp av dekk og felger hos Dekkmesteren.
For kjøp av dekk ta kontakt via dmenebakk@dekkmesteren.no, tlf. 92466793

Bruk av medlemsrabattene forutsetter at medlemskontingenten er betalt for inneværende år

Foreningens øvrige aktiviteter
Foreningen arrangerer medlemsmøter, kurs, foredrag, og sammenkomster, gjerne i samarbeid med Norsk Jockeyklub, Øvrevoll Galopp, NoARK, NFFF og Øvrevoll trenerforening.