Husk å betale medlemskontingent for 2012

Øvrevoll Hesteeierforening arbeider for deg som hesteeier. Foreningen er representert i Norsk Jockeyklubs styre, Løpskomiteen og Lisenskomiteen. Vi trenger deg som medlem!

Foreningen arrangerer Øvrevoll Hesteeierforenings Hoppeløp og Øvrevoll Hesteeierforenings Vandresverd, konkurransen Årets Tøffing for hester registrert som eiet, helt eller delvis av foreningens medlemmer der vinneren mottar sjekk på kr 10 000,– og to av de neste blant topp ti får en sjekk på kr 5 000,– etter loddtrekning.

Foreningen støtter hindersporten og utbetaler debutantstøtte til medlemmenes hinderdebutanter på Øvrevoll med kr 2 000,– ved første start på hinder. Foreningen arrangerer også Hinder-sjekken, en konkurranse der hinderhester registrert som eiet helt eller delvis av foreningens medlemmer får ett lodd for hver start på hekk i sesongen 2012. Tre sjekker à kr 5 000,– trekkes ved loddtrekning.

Foreningen arrangerer Klokkeserien for amatørryttere i samarbeid med NoARK og deler ut et armbåndsur til sammenlagtvinnende amatørrytter og seiersdekken i hvert løp i serien.