Stallrunde lørdag 16. april

Fra stallrunden i fjor: Kjetil Kjær hos trener Cathrine Slettemark. Foto: Øvrevoll Galopp

Få med dere stallrunden lørdag 16. april. Man får en unik mulighet til å komme nær hestene, og trenerne vil fortelle om hestenes utvikling og planer for dem forestående sesongen.

Stallrunden begynner hos Cathrine Erichsen kl. 11.00 og fortsetter opp stallbakken med besøk i hver stall. Etter siste besøk på banen inviteres alle videre opp til Østerås for å besøke stallen til Isidro Vergara.

Det vil være enkel servering hos de forskjellige stallene underveis. Varme klær og godt fottøy anbefales.

Vi minner om medlemsmøte 27. april
Vi har invitert Øvrevoll Galopps nye direktør, Thomas Gjelsås. Det blir en anledning til å bli kjent med ham, høre om hans tanker og ideer om galoppens framtid, og vice versa.

Enkel bevertning. Vel møtt!

Giro medlemskontingent