Øvrevoll Hesteeierforeningens vandrepremie

Pirlo og Marshall Runner kjempet om seieren i Øvrevoll Hesteeierforenings Vandrepremie.

Pirlo slo Marshall Runner i gårsdagens Øvrevoll Hesteeierforenings vandrepremie løp.

Etter en god fight med Marshall Runner de siste 200m før mål, ble det en fortjent seier til Knut O Arnesens trente og samboer, Inger Skrede sin egen avlet hest, Pirlo.

Pirlo debuterte på sandbanen i går og gikk for første gang over 1600m som så ut til å passe han perfekt. Etter sine prestasjoner så langt i år, virker han som en lovende hest for fremtiden og kommer til å bli en god norskoppdrettet 3-åring til neste år.

Nelson De Souza red Pirlo til en flott seier og Inger Skrede kunne stolt ta med seg Hesteeierforeningens vandresverd hjem. Vi gratulerer.

Marshall Runner tok en fortjent andre etter sin herlige duell foran Nagell- Erichsen sin hest, More Steps.