High Desire og Mari Vaadan vant Øvrevoll Hesteeierforening Hoppeløp

High Desire får klapp av sin eier og jockey Mari Vaadan etter et flott løp. Foto: Hesteguiden.com

Øvrevoll Hesteierforening Hoppeløp 2012 ble vunnet av High Desire og Mari Vaadan som ledet hele veien fra start og hadde disponert løpet så bra at det var krefter igjen på slutten til å vinne med to lengder til Mink's Aisha og Camomilla.

High Desire er norskopdrettet og trenes av Jacob H. Fretheim. Det betyr at nypusset og blank Vandrepokal blir her hjemme i Norge i år. Vi gratulerer!

(Øvrevoll Galopp) HIGH DESIRE tet. Tempoet var perfekt, og hun holdt seg foran helt til mål. MINK’S AISHA toer, holdt den plassen greit helt inn. Fin spurt til tredje av CAMOMILLA. SYMBOL OF GOLD sen ut av boksen, kom fint tilbake, men ga seg litt på slutten.

Mari Vaadan mottar vandrepokalen fra Sissel Tangen i Øvrevoll Hesteeeierforening. Foto: Thea Hofossæter