Tips torsdag 27. oktober

Aase Marie Brown vant det andre klokkeløpet i serien med Olle Stenstrøms Sonja. Foto: Hesteguiden.com

Øvrevoll Hesteeierforening Klokkeserie nærmer seg slutten. Med kun to løp igjen har Sergio Pacheco en knapp ledelse på Kevin Parkin, Jonna Gustavsson og Aase Marie Brown. Sergio rir ikke denne torsdagen og vil mest sannsynlig gi fra seg ledelsen til enten Aase Marie, Kevin og eller kanskje Silja Støren.

Vi har mest tro på at Aase leder før det siste løpet i denne serien som går av stabelen 10. november. Pannacotta er vår favoritt, dog knepent foran Delily som vant sist. Vektbetingelense er i favør Pannacotta denne gang. Kevin Parkin som vant klokka i fjor er avhengig av å få med seg gode poeng denne gang. On The Piste har ikke startet siden juni, men kan overraske.

Se oversikten over Klokkeserien her

Norsk Mesterskap for 2-og 3 åringer er de mest prestisjefylte løpene denne løpsdagen. To åpne løp hvor flere hester kan vinne. Det er noen få som utmerker seg i begge løpene, men husk at høsten har kommet, det har blitt kaldere i været og noen hester kan ha falt ut av form. Lykke til!

1. Løp
6 Cool Water Oasis – 2 Bentley – 4 Silvani – Outs 3 Soroya

2. Løp
3 Cassano – 6 Sienna – 5 Brat Camp – Outs 2 Camomilla