God jul og godt nytt år!

- kommer snart!

Øvrevoll Hesteeierforening ønsker sine medlemmer er god og fredelig jul og et godt nytt år der vi ser frem til en ny og spennende sesong i 2009.
Vinteren er en stille tid for galoppentusiastene. Vi kan imidlertid glede oss over at vi kan se vinterløpene fra Täby på Rikstoto Direkte de dagene som er åpne for spill fra Norge. Når det gjelder Dubai, så er det deverre ingen skandinaviske hester som tar turen denne vinteren. Både Niels Petersen og Rune Haugen ønsket å reise med noen av sine beste hester, men "vinduet" for å komme til Dubai er enda trangere denne vinteren da de i øyeblikket driver betydelig utbygningsarbeider i forbindelse med den nye galoppbanen og mangler plass til alle de som ønsker å komme. Den eneste skandinaven som var kvalifisert til å komme var Apell Au Maitre, men trener Wido Neuroth har valgt å holde ham hjemme denne vinteren
Vinteren byr imidlertid på to andre store hestesportslige arrangementer, nemlig Hesteeierforeningen og Trenerforeningens Vinterfest fredag den 6 februar på Slottet på Stabekk og Hestesportens Galla den 28 februar på SAS Radisson Scandinavia. Når det gjelder Vinterfesten ber vi dere holde av datoen og meld dere på når invitasjonene sendes ut/legges ut. På årets Vinterfest vil vi dele ut Hesteeierforeningens Klokke til Cathrine Engebretsen, det vil bli trekning av Tøffing-sjekken og Hindersjekken, det vil bli lotteri og Black Jack i tillegg til god mat, god stemning og muligheter for å svinge seg på dansegulvet. Når det gjelder Hestesportens Galla ber vi dere følge med på Øvrevoll galopps WEB-sider med ytterligere detaljer. Skulle dere ha noe på hjertet, så nøl ikke og send oss en mail.