Forsiden

Lunsjgalopp onsdag kl 12:00 på Øvrevoll

Årets nest siste klassiske løp, St Leger, er hovedoppslaget onsdag. Det kan se ut som det blir et revansjeoppgjør mellom Silver Falcon og Jessy`s Wonder som begge var på målfotoet i Norsk derby sammen med High as a Kite. Hvem av dem som denne gangen er først blir trolig onsdagens nøtt. Vi tror på et nytt jevt oppgjør mellom disse to.

Spillemessig så er det både V-4 og V-5 for strekspillerne, Dagens dobbel og de vanlige repeterende spillene
Hesteeierforeningens Klokkeløp IV er også en åpen affære. Mina Haug, Nora Hagelund Holm, Willa Synnøve Schou, Kaia Ingolfsland, Emma Körner og Wenche Buvik, som alle har ritt denne onsdagen, ligger godt an til å få ny klokke og spenningen utløses trolig først når siste løp i serien går i mål neste løpsdag.

Årets siste klassiske løp, St Leger, er hovedoppslaget. Det kan se ut som det blir et revansjeoppgjør mellom Silver Falcon og Jessy`s Wonder som begge var på målfotoet i Norsk derby sammen med High as a Kite. Hvem av dem som denne gangen er først blir trolig onsdagens nøtt. Vi tror på et nytt jevt oppgjør mellom disse to.

Tipsene til onsdagen er som følger;

2-5-1- # 6

7-3-1- # 2