Forsiden

Super lunsjmeny på Øvrevoll onsdag

Sportsavdelingen på Øvrevoll har snekret sammen en fantastisk flott løpsmeny til lunsjløpene onsdag. Både sportslig og spillemessig er det mange ting å hygge seg med onsdag formiddag. Det er det anerike Major Chr F Michelets Minneløp for stayerne rett under eliten, det er Norsk Rikstoto Grand Prix for 3-årige norskoppdrettede, Norsk Rikstoto Oppdrettsløp for to-årige norskoppdrettede og Subaru Cup, et handicapløp der vi får møte den store derbyfavoritten Spitzbergen som dessverre måtte strykes i de tidlige morgentimene på Derbydagen på grunn av en hovknusning

Spillemessig bydes det nok en gang på store utfordringer for spillerne. Ekstra vanskelig blir det når hestene møter ekstremvilkår på banen etter øs, pøs regnvær over lang tid. Vi gikk banen rundt i morgentimene i dag tirsdag, og løpene på gressbanen blir åpenbart en kraftprøve av de sjeldne. Noen hester takler dette bedre enn andre og det kan gi overraskende resultater.
Vi forsøker oss med noen tips som vanlig som følger;

7-2-11-# 5

3-9-11-# 8