Forsiden

Øvrevoll Hesteeierforenings Hoppløp på menyen torsdag kl 18:00

Torsdag 10 august er det tid for Øvrevoll Hesteeierforenings Hoppeløp. Et flott felt med 11 forventningsfulle hopper kjemper om en premiesum på ca.55.000 kroner og 1000 kilo Spillers hestefòr fra Mariero Equine AS.
I tillegg vanker det en bonus på kr 5.000 fra Øvrevoll Hesteeierforening dersom vinneren er norskoppdrettet.
Hoppeløpet har blitt et jevnt handicapløp som det er vanskelig å tippe utfallet av. Vi tror det står mellom årets seiersmaskin Favilla fra Stall Solberg og Smile fra Pilroth/Blomqvist i Vedum/Gøteborg så får vi se hvordan det går i kveldens åttende løp

Kvelden byr også på et fartsfylt oppgjør over 1370m der vi får se et møte mellom Espen Ski`s Captain America, Polarvinneren Vortex og Staring at the Sea. I tillegg møter de bl. annet den ferske banerekordholderen på distanse Funk Seoul Brother. Her kommer det til å gå unna, selv om banen blir på den tunge siden denne ganger.
Endelig er også årets hekkeløpssesong i gang. Omoto Sando hedres med sitt eget løp (tidligere Bærum Kommunes Hekkeløp der Calvados får kamp av Novisehekkfinalevinneren fra 2016 Varenne (tror vi). I tillegg får vi det første kvalifiseringsløpet i årets hekkeserie for noviser. Beentheredonethat imponerte på Gøteborg sist (dog i litt svakt selskap). Han bør vinne dette, men vi tror han får kamp av finalevinneren fra 2015 Rock the Boat.
For spillerne frister det også med Jackpot i V-65 spillet denne gangen. Dyktige spillere med 6 rett deler på hele 220.000 i sekserpotten.
Ta en tur og nytt fin sport og spennende spill torsdag aften!

6-4-5- Outs 7

2-4-6- Outs 1