Torsdag kl 18:00; - Damenes Dag på Øvrevoll

Torsdag 29. juni kl. 18.00 er alle velkommmen til en kveld på galoppbanen der damene står i fokus! Kvelden arrangeres i samarbeid med Thea Steens Minnefond og Kreftforeningen etter initiativ fra Tom Erik Kjeseth og Stall EOS. Du finner mer informasjon om Thea Steens Minnefond og #sjekkdeg kampanjen på https://kreftforeningen.no/sjekk-deg/

Øvrevoll byr denne kvelden på de to klassiske Guineas-løpene med topp deltakelse fra de skandinaviske landene. Vi satser på dobbelt norsk ve High As A Kite (som var uheldig i Malmø sist og ble dratt bakover av et par slitne konkurrenter) og Spitzbergen (som fikk et veldig uheldig løpsopplegg på nytt underlag og ny distanse). Dagen byr forøvrig også på et flott lotteri med mange fristende premier der hele overskuddet går til nevnte Thea Steens Minnefond. Det blir også markedsplass med mange spennende ting å få kjøpt. Ta en tur da vel, så vinner du kanskje en tur til Dubai for deg og din kjære om du kjøper lodd til en god sak

Torsdagens tips;

2-1-5- Outs 4