Siste frist for Årets Tøffing

Eddie Riff har overtatt ledelsen i Årets Tøffing

Nå haster det med å melde seg inn og betale kontingenten dersom din hest skal være med i kampen om Årets Tøffing. Fristen er egentlig 30. juni, men om du melder deg inn og betaler innen neste løpsdag 5. juli, så får du bli med.

Deltakere i konkurransen er alle hester eiet helt eller delvis av registrert hesteeier som er medlem i Øvrevoll Hesteeierforening og som har betalt sin medlemskontingent innen 30. juni 2017. Premien, en sjekk på kroner 10 000 går til eier av den hest med flest hester bak seg ved sesongens slutt på Øvrevoll galoppbane. Det trekkes også ut to vinnere blant de neste ni på listen som hver får en sjekk på kroner 5 000.

Se listen under fanen Årets Tøffing.

Kontingenten på kr. 500 for 2017 kan betales til konto 7039 05 06706 eller til Vipps nummer 20130. Husk å merke med navn.