Brukseier Eivind Lyches Minneløp på torsdag

Vi ser frem til å se Lifeofbryan igjen. Han utfordres av blant annet Marshall Runner som imponerte sist med en enkel seier. Foto: Hesteguiden.com/Roger Svalsrød

En flott løpsdag sist torsdag der de tre hovedløpene ble likelig fordelt mellom de skandinaviske landene. Oslo Cup til imponerende Hurricane Red, 1000 Guineas til Appelina og Polar Mile Cup til danske Brownie. Vi gratulerer!

Denne uken er det Lyches Minneløp som gjelder. Vi ser frem til å se Lifeofbryan igjen. Han utfordres av blant annet Marshall Runner som imponerte sist med en enkel seier. Kan gi Lifeofbryan en match, men er han best på dirt? Noen andre kandidater lurer også i vannskorpen. Pirlo imponerte i Forsommerløpet, men dette blir kanskje litt i lengste laget. Zucca kan overraske. Bra på Bro Park og fikk løpet spolert i starten sist. Uansett, et flott løp for de norskeoppdrettede. To V-spill også denne uken og med favorittfall så kan det bli pene feriepenger.

6-1-4-Outs 2
2-1-3- Outs 5