Vi fyller 70 år!

Øvrevoll Hesteeierforening ble stiftet på Grand Hotel tirsdag 8. oktober 1946 og fyller dermed 70 år i år. Dette ønsker vi å markere utover i sesongen og første aktivitet er Øvrevoll Hesteeierforenings Jubileumsløp torsdag 2. juni.

I forbindelse med 70 års jubileet har vi vært heldige og fått Øvrevoll Mile Cup som Jubileumsløp. Løpet går torsdag 2. juni under navnet Øvrevoll Hesteeierforenings Jubileumsløp. Det blir ærespremie til vinneren og bonus på kr. 5.000 dersom registrert eier av vinneren er medlem av Øvrevoll Hesteeierforening pr. starterklæring.
ØH vil ha stand på banen den dagen og håpet er at vi kan verve mange nye medlemmer. Husk at Øvrevoll Hesteeierforening jobber for deg som er hesteeier.