Øvrevoll Hesteeierforening Klokkeserie V

Emilie Finckenhagen og Queen's Delight etter seier i Øvrevoll Hesteeierforening Klokkeserie V.

Emilie Finckenhagen gjorde en kanon prestasjon på Queen's Delight i går. Etter et meget flott ritt vant hun femte og siste løpet i Hesteeierforeningens klokkeserie.

Dette var Emilie sitt andre løp i hennes amatør karriere. Hun debuterte med en 5.plass i Øvrevoll Hesteeierforening klokkeserie IV og endte på en delt 3. plass sammenlagt, sammen med Nora Hagelund Holm i klokkeserien med 24.poeng, etter seieren i går.

Philip Scott Sønsteby endte på en god 3.plass i går, som gav han 12 nye poeng i serien. Han hadde fra før 28.poeng og vant dermed klokkeserien enkelt med 40.poeng foran en delt 2.plass i mellom Sabine Langvad og Silje Strand på 32.poeng.

Øvrevoll Hesteeierforening gratulerer, Emilie Finckenhagen med sin første seier, og Philip Scott Sønsteby med en ny flott klokke og nok en seier i klokkeserien. Vi gratulerer!