Øvrevoll Hesteeierforening Klokkeserie IV

Silje Strand tok en enkel seier på Buffalo Soldier i klokkeseriens fjerde løp.

Etter et flott ritt av Silje Strand ble det en veldig enkel seier på Annie De Mora's trente hest, Buffalo Soldier. Det ble en klar ledelse ut av svingen som holdt lett til mål. Tookwino og Philip Scott Sønsteby tok en enkel 2.plass etterfulgt av Silja Støren på Magic Cloud.

Emilie Finckenhagen debuterte som amatørrytter og red sitt første løp på hesten Queen's Delight. De endte på en fin 5.plass og sikret seg 6.poeng i Øvrevoll Hesteeierforening klokkeserie.

Silje Strand leder nå klokkeserien etter hennes seier i dag med 2.poeng foran Sabine Langvad på 30. poeng. Tett etterfulgt av Philip Scott Sønsteby på en 3.plass med 28.poeng. Nora Hagelund Holm ligger like bak med sine 24.poeng foran Cathrine Fortune på 5.plass med 22.poeng.

Det er veldig jevnt før femte og siste løpet i klokkeserien som er fredag 23. oktober, hvor det er flere om kampen om klokken.