Tips torsdag 7. mai

Så er vi over i mai og det nærmer seg løp på gresset. Det skjer tradisjonen tro den 17. mai. Det er løpsdagen veldig mange har ventet på.

Før vi kommer dit skal vi gjennom nok en løpsdag på sanden. Sist løpsdag hadde banemannskapene skrapet banen slik at underlaget var i det hardeste laget. Det gjaldt dog bare de innerste sporene og hestene som var så heldige at de hadde trukket lave startspor hadde også «vunnet i lotteriet». Vinnerne fant vi kun i lave spor og ingen vinnere hadde lavere startspor enn 4. V65 raden var 4-3-1-1-4-3-3. Den var nesten uløselig og tre dyktige (og heldige!) spillere kunne fylle kontoen med snaue 130.000 kroner for seks rette. Vi så også hele tre banerekorder denne kvelden og det allerede i april. Det aner oss at noen av våre firbente venner kjente det godt i bena neste morgen(!).

Sportsavdelingen har denne gangen snekret sammen et litt fyldigere program enn sist og V65-veddemålet er utfordrende nok også denne gangen. Det er meldt noe mer nedbør frem til torsdag, så banen kan nok forventes å bli på den raske siden også denne gang.

Vi forsøker oss med nye tips og håper de sitter bedre denne gangen.

Tips
1. løp: 4 Funnys Chap – 3 Hot Wing – 2 Colorist – Outs 5 Paratico
2. løp: 3 Fuego – 2 Vivere Cosi – 1 Le Chiffre – Outs 6 Flying Falk
3. løp: 4 Walk the Talk – 7 Brat Camp – 1 Mellon – Outs 2 Denico
4. løp: 4 Greased Lightning – 7 Glimt – 1 Purpurheart – Outs 2 Golden Artline
5. løp: 5 Goddess of Gloom – 10 Bobby Dazzler – 6 Terracina – Outs 2 Secret Harmony
6. løp: 2 Sir Silk – 1 Aim Higher – 5 Loire – Outs 4 The Phantom Blot
7. løp: 7 Holiday Reading – 4 Ash Hill Towers – 2 Bushfighter – Outs 6 Home Straight

V65-forslag kr 128
1-2-3-6
1-2-4-6
1-2-4-7
5 Godess of Gloom
2 Sir Silk
Lykke til!

Vi minner om at neste løpsdag er søndag 17 mai med topp galoppsport, familiearrangementer og åpning av gressbanen.