Årsmøte 2014

26. mars 2014 kl. 19 i Newmarket lounge på Øvrevoll (bak hovedtribunen)

Til behandling foreligger følgende saker:
1. Godkjenning av innkalling og dagsorden
2. Valg av dirigent
3. Valg av referent
4. Valg av to medlemmer til å underskrive protokollen
5. Gjennomgang av årsberetningen
6. Regnskap 2013
7. Budsjettforslag 2014
8. Kontingenten for 2015
9. Valg
- Styreleder Sissel Tangen (på valg)
- Nestleder Katrine Rønneberg (på valg)
- Styremedlem Ola Jakobsen (på valg)
- Styremedlem Hanne Rådstoga (på valg)
- Styremedlem Tor Wiggo Ellefsen (på valg)
- Suppleant Kjetil Kjær (på valg)
- Valgkomité (tre medlemmer velges)
10. Innkomne forslag.
- Endring av stemmerettsregler (fra Jan Nordbye)
På Generalforsamling/Årsmøte har bare fremmøtte medlemmer som har betalt kontingent for inneværende år stemmerett. Det kan med andre ord ikke stemmes ved fullmakt. Hvis vedtektene som ligger på hjemmesiden er fullstendige, kan dette avgjøres med simpelt flertall. Det vil da være samsvarende med Norsk Jockeyklubb.
- Forslag til åpen debatt (fra Jan Nordbye)
På grunn av svekket økonomi har Norsk Jockeyklubb blant annet redusert premier i vanlige løp med 10%. Dette er gjort uten at sortens organisasjoner og deres medlemmer er blitt spurt. Jeg foreslår at årsmøtet tar premiereduksjonen opp til debatt under punkt 10 på dagsorden.
11. Loddtrekning Årets Tøffing og Hindersjekker

Eventuelle saker under pkt. 10 innmeldes skriftlig i henhold til vedtektene og må være styret v/styreleder i hende senest 19. mars 2013. Sendes på e-post til: sissel@boltcommunication.no

Innbetaling av medlemskontingent (giro vedlagt) må være gjort i god tid før årsmøtet slik at registrering av betalingen er foretatt før årsmøtet. Vi minner om at det kun er medlemmer som har betalt kontingent for 2014 som kan møte og som er stemmeberettiget på årsmøtet.

Årsberetning 2013
Regnskap 2013