Forsiden

Søndagsløp på Øvrevoll denne uken, stevnestart klokken 12:30.

Søndag avholdes hele 11 løp på Øvrevoll. Løpsdagen inneholder årets siste løp på gresset. Det er Norsk Oaks, årets siste klassiske løp, Novisehekk Finale og to hekkeløp som er flyttet fra Gøteborgs avlyste løpsdag denne uken.
Første løp går kl. 12.45, og siste løp skal være i mål ca kl 17:00.
Det blir V-4, V-5 og Dagens Dobbel i tillegg til de repeterende spillene søndag så det er gode muligheter for å fylle opp lommene søndag ettermiddag.
Etter de ordinære løpene er det Halloweengalopp for barn og ponnier i vanlig stil. Absolutt severdig så bli igjen og hei på de unge kommende jockeyene våre!
Hesteeierforeningens tips til løpsdagen er som følger;
10-3-1- # 5

Asaks Ambition. Foto: ©hesteguiden.com/rogersvalsrød

Årets Tøffing

Onsdag 11. oktober
Asaks Ambition leder nå med 104 poeng. Eddie Riff holder annen og April Fool er fortsatt på tredje. Black Million overtok på fjerde foran Ponita på femte.
Listen over Årets Tøffing er nå redigert og inneholder hester som er helt eller delvis eid av foreningens medlemmer og har opptjent poeng i 2017.
Se hele listen under fanen Årets Tøffing.

Onsdagslunsj på Øvrevoll 11 oktober kl 12:00

En enkel lunsjmeny onsdag kl 12:00 med første start kl 12:20. Det er V-4 og V-5-spill i tillegg til de repeterende spillene. Ta en tur, eller send inn en bong. Alltid gode utbetalinger på Øvrevoll

lonaas_674.png

wellpride.png

Årest Tøffing

Søndag 8. oktober
Asaks Ambition passerte 100 poeng sist løpsdag og leder klart foran Eddie Riff og April Fool. Ponita snek seg inn på fjerde og Black Million og Favilla deler femteplassen.
Dersom din hest skulle mangle i listen så send en mail til post@hesteeierforeningen.no

Breeders, Kriteriet og Auksjonsløpet søndag kl 12:00 på Øvrevoll

Sesongens siste storløpsdag på Øvrevoll søndag 8 oktober klokken 12:30. En flott meny både sportslig og spillemessig. Dagen avsluttes med den spennende finalen i Hesteeierforeningens Klokkeserie, Terje Dahl Champion Hurdle og del tre i kvalifiseringen til Novise hekkeløpsfinalen. Er du glad i galopp så er Øvrevoll stedet å være på søndag.

Årets Tøffing

Asaks Ambition, Eddie Riff og April Fool er fortsatt i teten, med Black Million og Favilla på delt fjerde.

Se hele listen under fanen Årets Tøffing.

Lunsjgalopp onsdag kl 12:00 på Øvrevoll

Årets nest siste klassiske løp, St Leger, er hovedoppslaget onsdag. Det kan se ut som det blir et revansjeoppgjør mellom Silver Falcon og Jessy`s Wonder som begge var på målfotoet i Norsk derby sammen med High as a Kite. Hvem av dem som denne gangen er først blir trolig onsdagens nøtt. Vi tror på et nytt jevt oppgjør mellom disse to.

Øvrevoll
Hesteeierforening