Forsiden

Finstammede Ginseng cantrer til start.
FOTO: www.hestguiden.com/Roger Svalsrød.

Nå vinner hun!

Ginseng skal være styrkende! Treårige Ginseng har fått to fine gjennomkjøringer og kommer nå ut i et svært overkommelige maidenløp. Det oser klasse av denne hoppa, som nok har større oppgaver foran seg i tiden som kommer. Trener Annike Bye Hansen og Ginsengs eiere kan belage seg på en tur til vinnerpaddock på torsdag.

Susanne Lyseng klapper Aife som vinner ved målpassering i amatørløpet 31. mai.
<br>FOTO: www.hesteguiden.com/Anders Kongsrud
Susanne Lyseng klapper Aife som vinner ved målpassering i amatørløpet 31. mai.
FOTO: www.hesteguiden.com/Anders Kongsrud

Vinnere på klasse og form

Lunsjgalopp på Øvrevoll midt i juni byr på gode spilleløp og mange spennende oppgjør. Dardenne er en hest det oser klasse av. Torsdag runder fireåringen høyst sannsynlig millionen innløpt i karrierens 18. start (!). Stall EOS-hesten blir vår V4-banker. I V5-spillet setter vi vår lit til Aife fra Yvonne Durants formsterke Skoger-stall.

Gjentar Roman Princess triumfen fra sist torsdag? Vi tror det.
<br>FOTO: www.hesteguiden.com/Anders Kongsrud
Gjentar Roman Princess triumfen fra sist torsdag? Vi tror det.
FOTO: www.hesteguiden.com/Anders Kongsrud

Prinsessen en sikker vinner?

Roman Princess serverte en råsterk sluttspurt på Øvrevoll-gresset sist torsdag. Distansen er litt kortere nå, men tidligere resultater tilsier at den femårige hoppa er fleksibel med hensyn til løpslengde. Trener Anette Stjernstrand har full form på stallen om dagen. Vi sparer bankeren til V65-finalen.

lonaas_674.png

wellpride.png

Fiftyshadesfreed overrasket

Øvrevoll Hesteeierforenings Handicap ble et råspennende oppgjør der Fiftyshadesfreed noe overraskende returnerte til seremoniplass, til stor glede for trener og deleier, Lennart Jarvén.

Strålende felt

Øvrevoll Hesteeierforenings Handicap er, sammen med Forsommerløpet, torsdagens hovedoppslag. Det er blitt et feiende flott løp hvor vi tror Are Hyldmo (formstall) eller Niels Petersen sitter med vinneren. Nastenka eller Danny K er hestene vi sikter til.

Hellgren x 2?

Tobias Hellgren tok storeslem i Sprintcupen på nasjonaldagen med dobbeltseier og 135.000 kroner av premiepotten. Martini gikk til topps. Vallaken skal på ny ut over samme distanse. Uten vekttillegg. V65-finalen ser ut til å være et gratisløp for svenskegjesten. Banker!

Øvrevoll
Hesteeierforening